Ghid pentru înregistrarea Prezenței și Motivaţiilor

În aplicație, profesorii au posibilitatea de a înregistra absența elevilor.

1. Accesați Aplicația

Pentru a începe, accesați aplicația școlară folosind datele de autentificare. După autentificare, veți vedea lista claselor la care predați.

2. Selectați Clasa

Alegeți clasa pentru care doriți să înregistrați prezența. Acest lucru vă va duce la pagina de prezență a clasei respective.

3. Înregistrarea Prezenței

Prezența este înregistrată implicit că "Da" pentru toți elevii în fiecare zi. Nu trebuie să faceți nimic dacă toți elevii sunt prezenți. Dacă un elev lipsește, urmați pașii de mai jos.

4. Înregistrarea Absențelor

Pentru a înregistra o absență, faceți clic pe "Da" coloana "Prezenta" lângă numele elevului care lipsește. Aceasta va marca elevul ca fiind absent în ziua respectivă, "Da" se transforma in "Nu". Dacă doriți să anulați o absență, faceți clic din nou pe "Nu" acesta se transforma in "Da:.

5. Adăugarea Motivări

Dacă doriți să motivaţi o absența, aveți posibilitatea să faceți acest lucru. După ce ați marcat un elev coloana "Prezent" ca "Nu" (absent), faceți clic pe butonul "Nu" coloana "Motivat", acesta devine "Da". Un clic din nou pe "Da" devine "Nu".

6. Actualizarea Prezenței

Modificând dată în pagina de prezenţa se poate reveni pentru modificări la o dată anterioară. Trebuie modificată data şi apoi apăsat butonul "Actualizare". Atenţie toate modificările care urmează, note sau absente se vor face acum pentru data selectată.

7. Audit și Comunicare cu Părinții

Orice modificare efectuată în sistem, inclusiv înregistrările de prezență și absență, sunt înregistrate într-un jurnal de audit. De asemenea, sistemul generează automat un e-mail către părinți pentru a-i informa despre absențele elevilor lor. Notificarea este în timp real şi este generată de modificarea în baza de date, nu de către aplicaţie.

 

Sperăm că acest ghid vă ajută să utilizați eficient funcționalitatea de absențe şi motivări în aplicația noastră școlară.

 

Detalii articol

ID articol:
16
Evaluare :

Articole similare